Get Adobe Flash player

Jelenlegi hely

Címlap

Közzétételi lista

 

A Dunaszentgyörgyi Csapó Vilmos Általános Iskola

OM. 036325

 

Különös közzétételi listája

a 2016/2017-es tanévről

 

A 11/1994. (VI.8.) MKM rendelet 10. melléklete előírja a nevelési-oktatási intézményeknek különös közzétételi lista nyilvánosságra hozását.

1. A pedagógusok iskolai végzettsége és szakképzettsége hozzárendelve a helyi tanterv tantárgyfelosztásához:

Pedagógusok

Iskolai végzettsége

Szakképzettsége

osztály, ahol tanít

1.

főiskola

óvodapedagógus, tanító

3. osztály

2.

főiskola

magyar szakos tanár

5-6. osztály

3.

főiskola

tanító,

 népművelő szakkollégium

1. osztály

4.

főiskola

tanító,

testnevelés szakkollégium

3-4. osztály

5.

főiskola

tanító

2. osztály

6.

főiskola

szakvizsgázott tanító, közoktatásvezető,

könyvtár szakkollégium

4-5. osztály

7.

főiskola

tanító,

pedagógia szakkollégium

4. osztály

8.

főiskola

tanító,

német nemzetiségi tanító,

 rajz szakkollégium

4. osztály

9.

főiskola

matematika szakos tanár

5-8. osztály

10.

főiskola

tanító,

testnevelés szakkollégium

2. és 6. osztály

11.

főiskola

szakvizsgázott tanító

gyógytestnevelő

1. osztály

12.

főiskola

földrajz-testnevelés szakos tanár

5-8. osztály

13.

főiskola

biológia-rajz szakos tanár

5-8. osztály

14.

főiskola

tanító

német nemzetiségi tanító

5-8. osztály

15.

főiskola

tanító

ének szakkollégium

3. és 5. osztály

16.

főiskola

magyar-történelem szakos tanár

5-8. osztály

17.

főiskola

óraadó

ének szakos tanár

6-7-8. osztály

18.

főiskola

óraadó

informatika szakos tanár

6-7-8. osztály

19.

főiskola

óraadó

angol szakos tanár

4-8. osztály

20.

főiskola

óraadó

angol szakos tanár

7-8. osztály

 

2. A nevelő és oktató munkát segítők száma, feladatköre, iskolai végzettsége és szakképzettsége:

Nem pedagógus munkavállalók

Iskolai végzettsége

Szakképzettsége

Feladatköre

1.

8 általános

---

takarító

2.

szakmunkás

szövőnő

takarító

3.

érettségi

számviteli ügyintéző

iskolatitkár

4.

főiskola

tanító

pedagógiai asszisztens

 

3. Az országos mérés-értékelés eredményei, évenként feltüntetve:

 

2003

2004

2006

2007

2008

2009

Országos kompetencia-mérés eredménye

Isk. átlag

Orsz. átlag

Isk. átlag

Orsz. átlag

Isk. átlag

Orsz. átlag

Isk. átlag

Orsz. átlag

Isk. átlag

Orsz. átlag

Isk. átlag

Orsz. átlag

szövegértés

6. évfolyam

531

500

---*

 

---*

 

---*

 

526

519

531

513

8. évfolyam

---*

 

539

500

499

497

517

497

486

506

489

502

matematika

6. évfolyam

496

500

---*

 

---*

 

---*

 

517

499

489

489

8. évfolyam

---*

 

530

500

507

497

523

491

484

497

476

484

 

*--- nem kérték be a mérési lapokat

 

2010

2011

Országos kompetencia-mérés eredménye

Isk. átlag

Orsz. átlag

Isk. átlag

Orsz. átlag

6. évfolyam

1500

1483

1521

1465

8. évfolyam

1613

1583

1597

1577

6. évfolyam

1505

1498

1525

1486

8. évfolyam

1603

1622

1687

1601

 

 

 

2016

2015

2014

2013

2012

kompetencia terület

MATEMATIKA

évfolyam

6.

8.

6.

8.

6.

8.

6.

8.

6.

8.

országos átlag

1486

1597

1497

1618

1491

1617

1489

1620

1489

1612

iskolai átlag

1430

1640

1488

1629

1476

1759

1478

1669

1640

1604

kompetencia terület

SZÖVEGÉRTÉS

évfolyam

6.

8.

6.

8.

6.

8.

6.

8.

6.

8.

országos átlag

1494

1568

1488

1567

1481

1557

1497

1555

1472

1567

iskolai átlag

1403

1601

1498

1626

1481

1653

1491

1647

1598

1566

 

 

 4. Az intézmény lemorzsolódási, évismétlési mutatói:

 

TANÉV

2012/2013

év vége

2013/2014

év vége

2014/2015

év vége

2015/2016

év vége

2016/2017

félév

tanulólétszám

153

150

166

165

164

magatartás átlaga

4,29

4,24

4,05

3,74

3,98

szorgalom átlaga

3,89

3,36

3,68

3,33

4,05

tanulmányi átlag

3,66

3,54

3,51

3,69

3,62

kitűnő tanulók száma

3

1

9

7

12

bukott tanulók száma

14

20

17

13

27

évismétlők száma

2

2

7

6

2

 

 

évismétlők létszáma a tanév végén

évfolyam

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

4

0

0

0

4

1

1

0

 

 

lemorzsolódás a tanév során

évfolyam

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

félév

I.

II.

I.

II.

I.

II.

I.

II.

I.

II.

I.

II.

I.

II.

I.

II.

3,00 átlag alatt

4

5

0

0

1

1

0

0

8

10

3

3

4

6

11

9

1,1-nél több rontás

0

0

0

0

0

0

0

0

1

0

0

0

0

0

0

0

 

 

létszám

indoklás

évfolyamismétlő

10

 

ebből hiányzás miatt nem osztályozható

1

 

tanulói jogviszonya megszűnt év közben

2

átiratkozás

tanulói jogviszonya megszűnt év végén

2

16 évet betöltötte

magántanuló

1

szülői kérésre

 

 

 

 

5. Osztályok átlageredményei 2016/2017-es tanévben:

ÉVFOLYAM

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

ÖSSZ

alsó

felső

átlag

létszám

27

20

21

21

23

17

15

19

163

89

74

20,375

ebből lány

14

5

11

12

12

8

6

11

79

42

37

9,88

évismétlő tanuló

2

0

0

0

2

2

0

0

6

2

4

3,7%

ebből lány

1

0

0

0

1

1

0

0

3

1

2

50%

értékelt

23

20

21

21

23

15

15

19

157

85

72

96%

ebből lány

13

5

11

12

12

7

6

11

77

41

36

49%

iskolalátogatási igazolás

4

0

0

0

0

0

0

0

4

4

0

15%

ebből lány

1

0

0

0

0

0

0

0

1

1

0

25%

angol

0

0

0

11

8

9

9

10

47

11

36

49%

ebből lány

0

0

0

7

4

5

4

5

25

7

18

 

német

0

0

0

10

15

8

6

9

48

10

38

51%

ebből lány

0

0

0

5

8

3

2

6

24

5

19

 

napközis összesen

23

18

17

14

13

6

6

3

100

72

28

61,3%

ebből lány

11

5

8

8

7

2

2

3

46

32

14

 

menzás összesen

4

1

3

6

9

6

6

8

43

14

29

26,4%

ebből lány

3

0

3

4

4

2

3

2

21

10

11

 

tanulószobás összesen

4

2

3

5

4

1

2

5

26

14

12

16%

ebből lány

3

0

3

3

2

0

0

1

12

9

3

 

összes tantárgyi bukás

0

0

0

0

24

10

7

0

41

0

41

 

ebből lány

0

0

0

0

7

2

0

0

9

 

9

 

bukott tanuló

0

0

0

0

10

3

2

0

15

 

15

9,2%

ebből lány

0

0

0

0

4

1

0

0

5

 

5

 

 1-2 tantárgyból bukott

0

0

0

0

6

1

1

0

8

 

8

53,3%

ebből lány

0

0

0

0

3

1

0

0

4

 

4

 

 több tantárgyból bukott

0

0

0

0

4

2

1

0

7

 

7

46,7%

ebből lány

0

0

0

0

1

0

0

0

1

 

1

 

 bukott napközis

0

0

0

0

6

3

2

0

11

 

11

73,3%

ebből lány

0

0

0

0

2

1

0

0

3

 

3

 

 bukott tanulószobás

0

0

0

0

2

0

0

0

2

 

2

13,3%

ebből lány

0

0

0

0

1

0

0

0

1

 

1

 

 bukott roma

0

0

0

0

4

3

0

0

7

 

7

46,7%

ebből lány

0

0

0

0

2

1

0

0

3

 

3

 

ebből évfolyam ismétlő volt

0

0

0

0

1

0

0

0

1

 

1

6,7%

ebből lány

0

0

0

0

0

0

0

0

0

 

 

 

kitűnő

4

2

4

0

0

0

0

0

10

10

0

6,1%

ebből lány

3

1

4

0

0

0

0

0

8

8

0

80,0%

jeles

2

0

2

4

2

1

0

0

11

8

3

6,7%

ebből lány

2

0

0

4

1

1

0

0

8

6

2

72,7%

dicséret összesen

2

7

10

10

4

2

2

0

37

29

8

 

ebből készség

2

3

7

9

2

2

1

0

26

21

5

70,3%

ebből tantárgyi

0

4

3

1

2

0

1

0

11

8

3

29,7%

SNI (szakvélemény)

0

1

1

 

3

0

0

0

5

2

3

3,1%

ebből lány

0

0

0

 

1

0

0

0

1

0

1

20,0%

btm (szakvélemény)

4

2

1

3

2

4

1

1

18

10

8

11,0%

ebből lány

1

1

0

1

0

1

0

0

4

3

1

22,2%

rendsz.gyerm.tám.(rgyt)

9

2

1

2

8

4

5

1

32

14

18

19,6%

ebből lány

3

0

0

1

3

1

0

1

9

4

5

28,1%

HH

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

 

ebből lány

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

 

HHH

1

0

0

0

2

1

0

0

4

1

3

2,5%

ebből lány

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

 

roma

7

1

1

1

4

4

3

2

23

10

13

14,1%

ebből lány

2

0

0

1

2

1

2

1

9

3

6

39,1%

mulasztott órák

1455

1315

1345

949

1425

1308

1233

1355

10385

5064

5321

63,71

ebből iglan.

58

0

0

0

29

75

15

10

187

58

129

1,15

mulasztott nap

291

263

269

173

259

238

205,5

226

1924

995,5

928,5

11,80

ebből iglan.

11,6

0

0

0

5,3

14

2,5

1,7

35,1

11,6

23,5

0,22

                 

 

     

ÉVFOLYAM

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

össz

alsó

felső

átlag

létszám

27

20

21

21

23

17

15

19

163

89

74

 

ebből lány

14

5

11

12

12

8

6

11

79

 

 

 

évismétlő tanuló

2

0

0

0

2

2

0

0

6

2

4

3,7%

ebből lány

1

0

0

0

1

1

0

0

3

 

 

 

értékelt

23

20

21

21

23

15

15

19

157

85

72

96,3%

ebből lány

13

5

11

12

12

7

6

11

77

 

 

 

iskolalátogatási igazolás

4

0

0

0

0

0

0

0

4

4

0

 

ebből lány

1

0

0

0

0

0

0

0

1

1

0

 

magatartás

4,34

4,2

3,8

4,04

3,69

3,9

3,46

4

 

4,10

3,76

3,93

szorgalom

4,3

4,15

4,1

4,19

2,95

3,2

3,13

3,36

4,19

3,16

3,67

magyar nyelv

3,76

4,1

4,04

4,04

2,34

2,7

2,66

2,84

3,99

2,64

3,31

magyar irodalom

3,76

4,15

4,04

4,19

2,47

3,2

2,4

2,52

4,04

2,65

3,34

angol nyelv*

 

 

 

4,09

3,75

3,6

3,22

3,5

4,09

3,52

3,80

német nyelv

 

 

 

4,2

2,8

2,4

3,33

3,11

4,20

2,91

3,56

történelem, társ. és állampolg.ism.

 

 

 

 

2,56

2,5

2,33

2,73

 

2,53

2,53

matematika

3,43

3,9

3,8

3,28

2,17

2,7

2,4

2,37

3,60

2,41

3,01

informatika*

 

 

 

 

 

4,5

4,13

4,84

 

4,49

4,49

természetismeret

 

 

 

 

3,26

3,5

 

 

 

3,38

3,38

környezetismeret

4,02

4,1

3,8

4,14

 

 

 

 

4,02

 

4,20

fizika

 

 

 

 

 

 

2,26

2,58

 

2,42

2,42

biológia és egészségtan

 

 

 

 

 

 

3,13

3,05

 

3,09

3,09

kémia

 

 

 

 

 

 

3,13

2,53

 

2,83

2,83

földrajz*

 

 

 

 

 

 

2,6

2,79

 

2,70

2,70

ének-zene*

4,36

4,45

4,47

4,52

3,86

4,4

3,8

4,16

4,45

4,06

4,25

vizuális kultúra*

4,02

4,05

4,38

4,42

4,04

4,5

4,06

4,37

4,22

4,24

4,23

 életvitel és gyakorlat

4,3

4,2

4,23

4,47

3,86

4

3,33

 

4,30

3,73

4,02

testnevelés és sport

4,13

4,45

4,23

4,61

4

4

3,53

3,74

4,36

3,82

4,09

etika (minősítés: részt vett)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hit-és erkölcstan

4,76

4,87

5

5

4,54

4,8

5

5

4,91

4,84

4,87

hon- és népismeret

 

 

 

 

3,86

 

 

 

 

3,86

3,86

nem szakrendszerű oktatás

 

 

 

 

3,10

 

 

 

 

3,10

3,10

iskolai átlag

4,06

4,25

4,22

4,27

3,33

3,6

3,21

3,34

4,20

3,33

3,76

készség nélkül

3,74

4,06

3,92

3,99

2,76

2,94

2,87

2,99

 

3,99

2,96

3,48

                                                 

6. Továbbtanulási mutatók az intézményben:

tanév

gimnázium (%)

szakközépiskola (érettségit adó képzés) (%)

szakiskolai képzés (%)

Nem tanult tovább (%)

%

%

%

%

2007/2008

2

17

3

25

7

58

0

0

2008/2009

1

6

9

53

7

41

0

0

2009/2010

4

24

5

29

8

47

0

0

2010/2011

6

28

8

36

8

36

0

0

2011/2012

3

17

8

44

6

33

1

6

2012/2013

2

12

11

69

3

19

0

0

2013/2014

2

22

6

67

1

11

0

0

2014/2015

3

25

4

33

3

25

0

0

2015/2016

5

28

6

33

7

39

-

-

2016/2017

5

26

7

37

7

37

-

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Szakkörök igénybevételének lehetősége:

sorszám

szakkörök

évfolyam

  1.  

izgő-mozgó

alsós

  1.  

énekkar

alsó-felső

  1.  

közlekedés

alsós

  1.  

kézműves

alsó-felső

  1.  

német

alsó

  1.  

természetismeret

felső

  1.  

polgárvédelem

felső

  1.  

magyar előkészítő

7-8.

  1.  

matematika előkészítő

7-8.

   10.

néptánc (külső)

1-8.

 

 

 

7. Hétvégi házi feladat szabályai, iskolai dolgozatok szabályai:

Iskolánk nevelőtestülete azt az elvet vallja, hogy a diákok kapjanak rendszeres házi feladatot. A házi feladat a tanulás törvényes módja. Az írásbeli és szóbeli feladatok arányát az egyes tantárgyak követelményrendszere határozza meg. Ezeket az arányokat az egyes tantárgyat tanító szaktanárok, tanítók hangolják össze, figyelembe véve az egyes tárgyak specialitásait, heti óraszámát.

 

A házi feladat szükségességének indoklása:

  • könnyíti a tantárgyi anyagok tananyagának az elsajátítását
  • segíti a tanórai munkát
  • fejleszti az egyes tantárgyakhoz kapcsolódó alapkészségek fejlődését
  • fejlődik a tanulók feladat, problémamegoldó képessége
  • motiváló hatású
  • bővíti a tananyaghoz kapcsolódó információkat (könyvtár, internethasználat)
  • hozzájárul az önművelés igényének a kialakulásához
  • elősegíti a tanulói teljesítmény javulását
  • szolgálja a kötelességtudat, a rendszeres és önálló munkavégzés fejlesztését
  • segíti az alulteljesítő tanulók felzárkózását, illetve a tehetséggondozást
  • hozzájárul a tanulási technikák kiépítéséhez
  • kialakítja az önálló ismeretszerzés, az élethosszig tartó tanulás eszközeinek a megismerését

 

Alapvető elveink:

  • a tanítási órán jól előkészített és megalapozott legyen,
  • a házi feladat elsősorban tevékenység központú legyen,
  • az otthoni munka élményszerű legyen,
  • tanulóinkban alakuljon ki e munka tervezhetőségének, rendszerességének igénye,
  • a házi feladat (lehetőség szerint) személyre szabott tanulási módszert gyakoroltasson

 

A házi feladattal, otthoni munkával szemben támasztott követelményeink:

  • a szülők tanácsot kérhetnek, hogyan nyújtsanak segítséget gyermeküknek az otthoni munkában
  • a tanulók kérhetik a házi feladat elkészítéséhez szükséges tanári útmutatásokat
  • a pedagógus házi feladatot lehetőség szerint mindig ellenőrizze, beszélje meg a diákokkal
  • a szorgalmi házi feladatot a tanár jutalmazhatja
  • A feladatoknál figyelembe kell venni az életkori sajátosságokat

 

A házi feladat mennyisége az alsó tagozaton:

A feladott kötelező szóbeli és írásbeli házi feladat együttes mennyisége annyi legyen, hogy a következő tanítási napra az összes tantárgyra vonatkozó felkészülési idő ne haladja meg a napközis tanulási foglalkozás időtartamát.

 

A házi feladat mennyisége az felső tagozaton:

Az egyes tantárgyakból szóban és írásban elvégzendő feladatok együttes mennyisége ne haladja meg a tantárgyankénti átlagos 30 percet.

 

Házi feladat a pihenő napokra, hétvégére, egyéb szünetekre:

A szorgalmi időben biztosított szabadnapokra, szünetekre csak annyi kötelező írásbeli és szóbeli házi feladatot adunk, mint az egyes tanítási napokra.

 

A tanulók túlterhelését megelőzendő elvek:

  • A házi dolgozatok számát, beadásának formáját, határidejét, terjedelmét a

tanító szaktanár, illetve tanító beszélje meg a tanulókkal.

  • Fontos az egyenletes terhelés, a tanulók tudásszintjének a figyelembevétele. Figyelni kell arra, hogy a házi dolgozat témájának a kidolgozásához megfelelő forrásanyag álljon a tanuló rendelkezésére.
  • A dolgozat elkészítéséhez témától függően elegendő időt kell biztosítani a tanulók számára (minimum 3 nap).
  • A kötelező olvasmányt/irodalmat az adott tanév elején ki kell jelölni.

8. Iskolai tanév helyi rendje:

  • a törvényi előírásoknak megfelelően
  • lsd. éves munkaterv

9. Iskolai osztályok száma, illetve az egyes osztályokban a tanulók létszáma:

 

Évfolyam

Az osztályban tanulók tanév végi létszáma (fő)

Képzés típusa

1.

27

általános tantervű

2.

20

általános tantervű

3.

21

általános tantervű

4.

21

általános tantervű

5.

23

általános tantervű

6.

16+1

általános tantervű

7.

15

általános tantervű

8.

19

általános tantervű

Összesen:

163

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Elérhetőségeink:

Dunaszentgyörgyi Csapó Vilmos Általános Iskola

OM: 036325

 

7135 Dunaszentgyörgy

Várdomb utca 26.

 

Telefon:    75/536-010

 

Fax:      75/536-010

 

Email:     titkarsag@csapo-dsztgyorgy.sulinet.hu

 

honlap:           www.dsztgyiskola.hu

 

Dunaszentgyörgy, 2014. július 05.

 

Henczéné Borbás Márta

intézményvezető

Онлайн игра Minecraft 2 Онлайн игра sims 4 sex знакомства Играть в самые популярные онлайн игры Играть в все гта GTA 5 online Онлайн игра "Assassin's Creed" Игры онлайн